خدمات پهپاد و نقشه برداری استان ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 26 مهر 1400
بازدید : 1480
نویسنده : علی محمدزاده

راه حل های برتر نقشه برداری هواپیماهای بدون سرنشین
سیستم های نقشه برداری پهپاد لایدار مورد اعتماد Routescene با مهندسی قوی طراحی شده اند تا هر بار به نتایج با کیفیت و معنی داری دست یابند. ایده آل برای سایتهایی که نقشه برداری دقیق ضروری است ، اما دستیابی به آنها دشوار است مانند محیط های سخت دسترسی ، خطرناک یا خصمانه.

ما به دلیل طراحی ، ساخت و ارائه خدمات سیستم با کالیبر بالا شهرت داریم. راه حل ما هر آنچه را که برای انجام کار نیاز دارید از گردش کار ، نرم افزار ، سخت افزار گرفته تا آموزش و پشتیبانی به شما می دهد.

گزینه های سیستم
سیستم ما در تعدادی از گزینه ها متناسب با عملکرد و قیمت مورد نیاز شما موجود است. همه بر اساس یک طرح با کیفیت بالا ، سیستم با کیفیت بالا ما بسته به برنامه و بودجه شما می تواند با انواع حسگرهای لایدار و سنسورهای GNSS/INS ادغام شود.

1. سطح ورود
مناسب برای برنامه هایی که نیاز به دقت و وضوح کمتری دارند و برای مکان هایی با درختان و پوشش گیاهی کمتر و کوچکتر که به شما امکان می دهد در ارتفاعات پایین پرواز کنید. نمونه هایی از موارد استفاده نقشه برداری از سیل ، اهداف کشاورزی و نقشه برداری کلی از محیط زیست است.

2. بسته های متوسط
مناسب برای بررسی زیرساخت های حیاتی ، نقشه برداری از زمین ، بازرسی خطوط برق و همچنین سیستم پهپادی ارتفاع بیشتری را ارائه می دهیم.

3. مشخصات بالا
دقت بالا و سیستم وضوح بالا ما برای نقشه برداری درجه پیمایش که در آن دقت بسیار مهم است. با نفوذ به پوشش گیاهی متراکم برای رسیدن به سطح زیرین و نمای درختان در جنگلداری و جنگل ها برتری دارد.

راه حل کلید در برابر بسته ماژولار
شما انتخاب کنید. راه حل کلید در دست ما شامل همه چیزهایی است که شما برای جمع آوری داده های دقیق نظرسنجی نیاز دارید. کنترل کیفیت داده ها در زمان واقعی ؛ تمیز کردن ، پردازش و تجزیه و تحلیل ابر نقطه مرجع ؛ و خروجی های دقیق با وضوح بالا ایجاد کنید.

آنچه در سیستم کلید در دست است

یا اگر قبلاً موارد مرتبط دارید و به راه حل کلید در دست نیاز ندارید ، می توانید از بسته مدولار ما انتخاب کنید. ما می توانیم اقلام مورد نیاز خود را برای ارائه بهترین بسته با ارزش برای نیازهای شما توصیه کنیم.

 

 شماره تماس جهت استعلام خدمات پهپاد: 09152431220 

 




:: موضوعات مرتبط: نقشه برداری با پهپاد هوایی , خدمات پهپاد و نقشه برداری استان ها , ,
:: برچسب‌ها: خدمات پهپاد و نقشه برداری استان ها , نقشه برداری کلی از محیط زیست , سیستم پهپادی ارتفاع بیشتری را ارائه , فتوگرامتری , نقشه برداری سه بعدی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








انجام خدمات نقشه برداری در مشهد و سطح خراسان رضوی با تجهیزات به روز تماس با ما: 09152431220 مهندس محمدزاده

تماس با ما: 09152431220
surveyingmashhad.ir