نقشه برداری با پهپاد معدن سرار ایران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 29 شهريور 1400
بازدید : 1574
نویسنده : علی محمدزاده

معدن.
توپوگرافی چالش برانگیز و شرایط خطرناک پیمایش پهپادها را انجام می دهد
راه حلی برای تولید داده های GIS برای مدل های DEM و DTM

مزایای استفاده از پهپاد در معدن 

شرکتهای معدنی بیشتر از فتوگرامتری برای ترسیم معادن استفاده می کنند ، اما این محدودیت ها را دارد زیرا پردازش داده ها و ایجاد نقشه ها زمان زیادی می برد. درخشندگی بد به دلیل هوای ابری و پوشش گیاهی متراکم می تواند منجر به داده های ناکافی شود. همچنین ، فتوگرامتری نیاز به برنامه های پروازی بیشتری دارد و این روند را زمان بر می کند.

گاهی اوقات ، یک معدن می تواند همگن شود و یک اسکن فتوگرامتری نمی تواند ارتفاع مناسب را نشان دهد زیرا تضاد رنگ ضعیف است. با این حال ، یک اسکن LiDAR می تواند تغییرات متنوع ارتفاع را به طور دقیق و دقیق نشان دهد.

مهندس محمدزاده تماس: 09152431220 

 

لیدر های پهپاد با برنامه ریزی دقیق و مناسب این تضمین رو میدهند معدن کاری خطرناک و بسیار گران است با استفاده از پهپاد در معدن کاهش هزینه ها کمک می کند شرکتهای معدنی از LiDAR برای گرفتن اطلاعات زمین فضایی از سطح طبیعی ، زیرساخت های معدن و همچنین محاسبه حجم تولید استفاده می کنند.ما با  ارائه اطلاعات دقیق موجودی ، مدل های دقیق گودال و نقشه های کانتور ، برنامه ریزی و تصمیم گیری مناسب را تضمین می کنند.

کاهش خطرات انسانی و محیطی
از همه مهمتر ، خطرات انسانی و زیست محیطی را می توان با به حداقل رساندن مداخله انسان که به راحتی بر روی هر هواپیمای بدون سرنشین نصب می شوند ، کاهش داد. در واقع ، امنیت و ایمنی اولویت و عامل اصلی شرکتهای معدنی است.

بنابراین ، جدا از انجام موجودی پیچیده و جمع آوری داده ها ، شرکت های معدن برای ایمن تر کردن عملیات خود استفاده می کنند. آنها می توانند خطرات احتمالی را شناسایی ، شناسایی و تجزیه و تحلیل کرده و از تأثیر آنها جلوگیری کنند که از بالا با خطر روبرو هستند ، بنابراین دخالت انسان و همچنین خطرات مربوطه را کاهش می دهد ، در نتیجه معدن کاران و کارگران را ایمن می کند.

مورد استفاده پهپاد معدن
هدف، واقعگرایانه

بر اساس ماهیت خود ، معادن در مناطق دور افتاده ای قرار دارند که نقاط کنترل خوب بررسی را ارائه نمی دهند. نبود راه های دسترسی و زمین های ناهموار را نیز اضافه کنید و نقشه برداری از زمین غیر عملی می شود. بهترین گزینه در بیشتر موارد یک بررسی هوایی است.

نتایج
یک بررسی هوایی با استفاده از یک سیستم امکان ضبط سریع و کامل داده ها از کل منطقه را در حالی که اکثر چالش ها و خطرات لجستیکی را حذف می کند ، می دهد.

یک بررسی هوایی با استفاده از سیستم ما امکان ضبط سریع و کامل داده ها از کل منطقه را در حالی که اکثر چالش ها و خطرات لجستیکی را حذف می کند ، می دهد.

 

شماره تماس جهت استعلام خدمات پهپاد: 09152431220 

 




:: موضوعات مرتبط: فتوگرامتری , نقشه برداری با پهپاد معدن سرار ایران , نقشه برداری با پهپاد هوایی , ,
:: برچسب‌ها: نقشه برداری با پهپاد معدن سرار ایران , نقشه برداری با پهپاد معدن , نقشه برداری با پهپاد راه سازی معدن , نقشه برداری با پهپاد نقشه 1/500 , نقشه برداری با پهپاد نقشه 1/1000 ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








انجام خدمات نقشه برداری در مشهد و سطح خراسان رضوی با تجهیزات به روز تماس با ما: 09152431220 مهندس محمدزاده

تماس با ما: 09152431220
surveyingmashhad.ir