عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 21 ارديبهشت 1401
بازدید : 854
نویسنده : علی محمدزاده

هواپیماهای بررسی پهپاد معمولاً به عنوان پهپادها، وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (UAV) یا هواپیمای خلبانی از راه دور (RPA) با ترکیبی از تجهیزات عملیاتی (شامل هواپیما، ایستگاه کنترل و پیوند داده) شناخته می شوند که به عنوان هواپیمای بدون سرنشین / بدون سرنشین شناخته می شوند. سیستم هواپیما (UAS) یا سیستم های هوایی خلبانی از راه دور (RPAS).

برای ما، پهپاد افزودنی به مجموعه تجهیزات موجود ما است که برای ارائه اطلاعات نظرسنجی به مشتریان استفاده می‌شود و ما در حال ترکیب این فناوری در خدمات حرفه‌ای خود هستیم.

به عنوان نقشه برداران خبره، خروجی هایی که می توانیم به دست آوریم بسیار دقیق، قابل اعتماد و قابل تکرار هستند و می توانند با تکنیک های نظرسنجی سنتی همراه شوند.

این به ما این امکان را می دهد که از فناوری به عنوان ابزاری برای ارتقای محصولات تحویلی خود استفاده کنیم و در عین حال دقت مورد نیاز یک نظرسنجی حرفه ای را برای اهداف طراحی مهندسی حفظ کنیم.

با توجه به اینکه اولین شرکتی در اروپا هستیم که پهپاد Trimble UX5 HP Fixed Wing مجهز به دوربین 36 مگاپیکسلی و موقعیت یابی PPK را در اروپا خریداری کرده است، ما همچنان به سرمایه گذاری در جدیدترین و خلاقانه ترین تجهیزات بررسی پهپادها ادامه می دهیم تا به ما امکان ارائه گسترده ترین طیف را به مشتریان خود بدهیم. خدمات ممکن اینها شامل ویدئو و تصاویر ثابت با کیفیت بالا، بازرسی دارایی، LiDAR، بررسی های توپوگرافی فتوگرامتری، تصاویر ارتوموزائیک ارجاع داده شده جغرافیایی، ابرهای نقطه رنگی سه بعدی، مدل سازی سه بعدی، مدل های سطح دیجیتال (DSM)، حرارتی، NIR و بررسی های مدیریت محیطی و سیل می باشد.

استفاده از پهپاد به ما اجازه می دهد تا مناطقی را که برای پرسنل/وسایل نقلیه غیرقابل دسترس هستند بررسی کنیم و در مواردی که نیاز به بررسی مناطق بزرگ در مرحله امکان سنجی پروژه وجود دارد، می تواند راه حل مقرون به صرفه ای ارائه دهد. سپس می‌توان محدوده‌های خاصی را که در آن اطلاعات دقیق‌تری مورد نیاز است شناسایی کرد و بهترین رویکرد را برای برآورده کردن الزامات پروژه اتخاذ کرد. نمونه هایی از رویکردها

 

 شماره تماس جهت استعلام خدمات پهپاد: 09152431220 

 



:: موضوعات مرتبط: خدمات نقشه برداری در مشهد مقدس , ,
:: برچسب‌ها: نقشه برداری پهپاد تهیه و خدمات ,
تاریخ : چهار شنبه 21 ارديبهشت 1401
بازدید : 696
نویسنده : علی محمدزاده

 

۱-نقشه برداری ملک(زمین)،ساختمان،ماده ۱۴۷،قانون تعیین تکلیف و کلیه امور ثبتی.

۲-نقشه برداری ساختمان،پیاده سازی آکس و صفحه ستون،کنترل شاقولی ستون ها و کلیه امور نقشه برداری ساخت ساختمان.(دقت بالا،قیمت مناسب).

۳-نقشه برداری گود و مانیتورینگ.(پایش).

۴-تهیه انواع نقشه های توپوگرافی در مقیاس مختلف.

۵-نقشه برداری راه و سازه.

۶-نقشه برداری نما.

۷-نقشه برداری صنعتی.

۸-تهیه نقشه های وضع موجود.( ازبیلت ). بالاترین دقت ، مناسبترین قیمت

، نتیجه ای صحیح آماده همکاری در کلیه میادین کاری کارفرمایان محترم.

** تعیین موقعیت و جانمایی حدود ملک UTM املاک کشاورزی و مسکونی. ** پیاده سازی و جانمایی ابعاد فنداسیون و ستون . ** تهیه نقشه های بزرگ و کوچک مقیاس در پروژه های عمرانی

 

 

 مهندس محمدزاده : 09152431220 

 



:: موضوعات مرتبط: خدمات نقشه برداری در مشهد مقدس , ,
:: برچسب‌ها: مهندس نقشه برداری راه و سازه مشهد , نقشه برداری در مشهد , نقشه بردار شهر مشهد خراسان رضوی , ,

انجام خدمات نقشه برداری در مشهد و سطح خراسان رضوی با تجهیزات به روز تماس با ما: 09152431220 مهندس محمدزاده

تماس با ما: 09152431220
surveyingmashhad.ir