خدمات نقشه برداری در مشهد با سابقه درخشان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 14 ارديبهشت 1400
بازدید : 2182
نویسنده : علی محمدزاده

روند و روش اجرا و ساخت یک پروژه ساختمانی در مراحل مختلفی انجام می گیرد که یکی از آن عملیات های ساختمانی، نقشه برداری از ساختمان ها می باشد. نقشه برداری ساختمان یکی از علمی ترین عملیات هایی می باشد که در ساخت یک بنا استفاده می گردد.
به طور کلی خدمات نقشه برداری به دو صورت انجام می گیرد :
مرحله اول  که مرحله برداشت است و
مرحله دوم کارشناس به ارائه نتایج‌ می‌پردازد.
به عبارتی، در مرحله اول مهندس نقشه‌بردار از وسایل و دستگاه‌های مانند جی پی اس، تئودولیت و غیره استفاده و داده‌هایی را برای مرحله دوم جمع‌آوری کند. در مرحله دوم نتایج به صورت (کیفی) نقشه، مقطع طولی و مقطع عرضی یا به صورت (کمی) جدول و مدل‌های رقومی زمین ارائه‌ می‌شود.

 

 تیم ما با بیش از یک دهه خدمت در راستای ساختمان سازی و خدمات نقشه برداری در مشهد ، توانسته است با جذب رضایت مشتریان خود از شرکت های معتبر و معروف در پایتخت شناخته شود.
تمامی متخصصان و نقشه برداران این تیم در زمینه نقشه برداری از علم ریاضیات و تجربه عملی بسیار بالایی برخوردار بوده اند و با تکیه بر دانش استفاده از سایر نرم افزار های پیشرفته، طیف گسترده ای از خدمات را در مطلوب ترین حالت ممکن به مشتریان ارائه کرده اند.

دارای سابقه درخشان در فضایی حرفه ای مشغول به کار هستند که اطلاعات خود را در دوره های تخصصی شرکت های واردکننده تکونولوژی های جدید به روز می کنند و در اختیار شهروندان مشهدی قرار می دهند.
از مهمترین فعالیت این مجموعه می توان به خدمات نقشه برداری ساختمان در مشهد است که در پروژه های عمرانی و ملی به همراه کادری مجرب و به روز شرکت داشته و با تسلط کامل بر روی استانداردهای موجود انواع خدمات در این زمینه را ارائه می دهد.

 

تماس با ما: 09152431220




:: برچسب‌ها: خدمات نقشه برداری در مشهد , نقشه برداری تربت حیدریه , نقشه برداری سبزوار , نقشه برداری نیشابور , نقشه برداری خراسان ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








انجام خدمات نقشه برداری در مشهد و سطح خراسان رضوی با تجهیزات به روز تماس با ما: 09152431220 مهندس محمدزاده

تماس با ما: 09152431220
surveyingmashhad.ir